пятница, 2 сентября 2011 г.

Դուք ստեղծում եք ձեր տիեզերքը, մինչ ապրում եք - Վ. Չերչիլ

Ինչու հենց ինձ պիտի հարցներ այսօրվա դասը? Ինչու ինձ տեսավ այդ ամբոխի մեջ? Ինչու ես վարակվեցի այս վարակիչ հիվանդությամբ, այլ ոչ թե այդքանի միջից մեկ ուրիշը? Ինչու ես դարձա մցույթի հաղթողը այդքան արժանիների մեջ? .. Եվ այսպես շատ և շատ հարցեր ենք մենք տալիս ինքներս մեզ և չենք գտնում պատասխանը:
Պատասխանը մեկն է. մենք ձգում ենք այդ ամենը ..
Այս կյանքի մեծագույն գաղտնիքներից մեկը բացահայտել են սովորական մարդիկ, գործարարները, գրողները, հոգեբանները կամ ուղղակի հանճարները:
Այս գաղտնիքը գալիս է դարերի խորքից` եգիպտական բուրգերի ժամանակներից: Այն շատ անգամ փորձել են թաքցնել մարդկանից, շատ հայտնի մարդիկ և անցյալի տիրակալներ գիտեին նրա մասին, բայց հավանաբար չեն ցանկացել, որ այն հայտնի դառնա մարդկանց ավելի մեծ շրջանակներին: 
Այդ գաղտնիքը կարող է ձեզ տալ այն, ինչ ուզում եք: Դուք կարող եք դառնալ նրան, ում ցանկանում եք: Հրաշքներ պատահում են մարդկանց մոտ ամեն օր, եթե մարդիկ գիտեն ինչպես շրջել իրենց կյանքը այնտեղ, որտեղ ուզում են:
Ինչում է կայանում այդ ԳԱՂՏՆԻՔԸ? Որը այդքան մանրամասն թաքցնում էին մարդկանցից: Գաղտնիքը պարզ է: Տիեզերքի կանոնը հստակ է և կատարյալ: Ընդամենը երկու բառ.

 Ձգողության օրենք
Թվում է` ինչ հեշտ է, չէ? Իսկ իրականում այս բառերի հետևում թաքնված է շատ բան: Այն, ինչ մարդ մտածում է, այն էլ ձգում է դեպի իրեն: Յուրաքանչյուր մտքից դուրս են գալիս ալիքներ, որոնք այսօրվա գիտնականները հեշտությամբ ֆիքսում են: Եվ մտածելով ինչ-որ բանի մասին անընդհատ` դուք, կարծես, ազդանշան եք ուղարկում դեպի տիեզերք, և այն դրան արձագանքում է, ձգում է դեպի ձեզ այն, ինչի մասին դուք մտածում էիք: Բայց! Կա մի խնդիր: Մարդկանց մեծամասնությունը հիմնականում մտածում է նրա մասին, ինչ ՉԵՆ ՈՒԶՈՒՄ: Եվ հետո զարմանում են, թե ինչու է իրենց հետ դա կատարվում նորից ու նորից: 

Որպեսզի ձգեք դեպի ձեզ այն, ինչ ուզում եք, պետք է նաև մտածել դրա մասին, այլ ոչ-թե նրա մասին, ինչ չեք ուզում: Այդ օրենքը աշխատում է միշտ: Ամենքի հետ: Անկախ նրանից, ուզում եք դուք դա, թե ոչ, լավ է այն ձեզ համար, թե վատ:
ԱՅՆ, ԻՆՉ ԴՈՒՔ ՄՏԱԾՈՒՄ ԵՔ, ԵՎ ԱՅՆ, ԻՆՉ ԴՈՒՔ ԶԳՈՒՄ ԵՔ, ԵՎ ԱՅՆ, ԹԵ ԻՆՊԵՍ ԵԹ ԴՈՒՔ ՁԵԶ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄ ՄԻՇՏ ՀԱՄԸՆԿՆՈՒՄ ԵՆ.
ԲՈԼՈՐ ԴԵՊՔԵՐՈՒՄ.


Ահա, ձեզ ներկայացրեցի հիմնական պայմանները: Սա ընդամենը ֆիլմի բառերն էին, որոնք էլ համարվում են Մեծ Գաղտնիքի կանոնները: 
Իսկ ինչու եմ հավատում այդ գաղտնիքին? Քանի որ ես փորձել եմ և հասկացել: Այն հարցերի պատասխանները, որոնք ինձ տալիս էի այն ժամանակ և չէի գտնում դրանց պատասխանները, ես գտա այս թեորյայի միջոցով: Ես նստում էի դասի և փորձում էի մտածել, որ պիտի լավ պատասխանեմ: Ամենուր ես փորձում էին ինքս կառավարել կատարվելիքը, սակայն, ինչպես արդեն ասվեց, միշտ չէր, որ ստացվում էր ձգել այն, ինչ ես ուզում էի: Ես մտածում էի իմ Չուզեցած բաների մասին և նրանց ձգում էի, հետո դրանք կատարվում էին` մեկը մյուսի հետևից:
Իսկ հիմա ես շատ բաներ ձեռք բերեցի այս գաղտնիքի շնորհիվ, որը բացահայտվեց և իմ համար: 
Իսկ հիմա ներկայացնում եմ այն ֆիլմը, որի շնորհիվ ես հասկացա այս ամենը և շատ կցանկանայի, որ դուք էլ մտածեիք և ըմբռնեիք յուրաքանչյուր բառը և արտահայտությունը: