среда, 31 августа 2011 г.

Շնորհավոր բլոգգեր և սովորող!


Այսօր օգոստոսի 31-ն է` ամառվա վերջին օրը: 
Այո ամառվա վերջին օրն է, և չգիտես ինչու մարդկանց մեծամասնությունը հիմա սկսում է տանջվել, որ սկսում է աշունը, սկսում են դասերը, նորից աշխատանքի են գնալու: 
Բայց ինչու?
Լավ հերթով քննարկենք:
Եթե դու աշակերտ ես, ապա ես քեզ կարող եմ ավելի լավ հասկանալ, քան մնացածներին: Իմ համար հետաքրքիր է այդ ժամանակահատվածը: Չէ ես տարօրինակ չեմ, ուղղակի հանգիստ մարդ եմ ու մտածում եմ իմ մասին: Իսկ դու շարունակում ես քո ամառային առօրյան: Չեմ ուզում բոլոր աշակերտներին վերագրել որոշների պահվածքը: 
Ուսանողների մասին խոսելը ինձ թվում է ավելորդ է, քանի որ ինչքան լսել եմ ուսանողական կյանքը շատ անգամ ավելի հաճելի է, քան դպրոցական առօրյան և պետք է, որ ուսանողները չդժգոհեն: 
Սիրելի մեծեր, երևի ձեր աշխատանքը ամենածանրն է այս թվարկվածներում, բայց փորձեք այդ աշխատանքում գտնել որևէ դրական գործոն և ուրախանալ դրանով: Բայց դրա հետ մեկտեղ ձգտել առավելիին: 
Այո, դասերը սկսվում են: Ինչ ասեմ? Մաղթանքներ բոլորին
Սիրելի ուսուցիչներ, ձեզ համբերություն և սեր աշակերտի հանդեպ
Սիրելի հասակակիցներ, մեզ սեր և հարգանք ուսուցչի նկատմամբ
Սիրելի աշխատավորներ, ձեզ ուժ և բավարար էներգիա 
Իսկ բոլորին` վայելեք կյանքը!

Եվ բացի ամառվա վերջին օրը լինելուց, օգոստոսի 31-ը բլոգգերի օրն է: 
Սիրելի բլոգգերներ, ձեզ նորանոր մտքեր, հաջողված գրառումներ, ճանաչում ընդունում հասարակության կողմից!

Բարի գալուստ նոր 2011-2012թթ. ուսումնական տարի!