пятница, 25 мая 2012 г.

Սյունե Սևադա. Տաղանդ + խելք + ազատություն

Մի քիչ անսպասելի, հանկարծակի  ստացվեց  զրույցս Սյունե Սևադայի հետ: Եթե ճիշտն ասեմ, ապա հարցազրույցից մի քանի ժամ առաջ նույնիսկ պատկերացնել չէի կարող, որ կծանոթանամ  նրա հետ, և առավել ևս կզրուցենք շատ ազատ ու հանգիստ: Ես մի քիչ վախենալու, խիստ պաշտոնական էի պատկերացնում  այդ պահը, մտածում էի, որ շատ փոքր եմ թե' տարիքով, թե' որպես բլոգեր: Եվ? Պահի տակ ստացված այդ հարցազրույցը առաջինն է իմ պատմության մեջ :D Այսպիսով.  Սյունե Սևադա, մեծ, չաղ, սիրուն, համով - հոտով շնորհակալություն ^_^ 
  
  • Ինչքան ժամանակում հայտնի դարձավ "Ամեն ինչ ոչնչի մասին" բլոգը և հետևաբար Սյունե Սևադան, որպես բլոգի հեղինակ?                            
     Բլոգը սկսեց ակտիվ ընթերցվել անցած տարվա մարտից : Բլոգը հայտնի դարձնելու գործում ինձ շատ օգնեց "Ֆեյսբուք" սոցիալական ցանցը : Նախնական շրջանում ընթերցողը ինձ "դեմքով" չէր ճանաչում , իմ մասին ոչինչ հայտնի չէր : Հետո, երբ բլոգս բավականին սիրվեց ու հայտնի դարձավ, "բացահայտվեցի"  նաև ես ու այդպիսով ես ու բլոգս միասին դարձանք քչից-շատից հայտնի
  •  Ավելի շատ որ թեմաներով է քեզ հաճելի                                                                     գրել?                                            
          Կոնկրետ նախընտրած թեմա չունեմ : Սիրում եմ խոսել այն ամենի մասին, ինչի մեջ     
ասելիք կա ու ուզում եմ մեկնաբանել : "Ամեն ինչ ոչնչի մասին" վերնագիրն էլ իր                 հերթին արդեն խոսում է բլոգիս մասին. ես գրում եմ այն ամենի մասին, ինչին մարդիկ               շատ դեպքերում ուշադրություն չեն դարձնում                    
  • Նկատել եմ, որ քննադատական տողեր շատ կան գրառումներում: Արդյոք եղել են դեպքեր, երբ մարդիկ քո այդ կերպ արտահայտվելը հակադրել են տարիքիդ? 
        Տարիքիս հետ կապված խնդիրներ միշտ եմ ունեցել: Սկզբնական շրջանում տարիքս  
հաշվի առնելով` շատ բլոգ ունեցողներ ինձ լուրջ չէին վերաբերվում: Համարում էին, որ            նոր խաղալիք եմ գտել, խաղում եմ: Երբ հարցեր էի ուղղում ՝ չէին պատասխանում :              Երբեմն շատ կոպիտ մերժումներ էլ եմ ստացել, որոնց մեջ հստակ տարիքիս մասին             վատ էր խոսվում : Այդ մի փուլը հաղթահարեցինք : Հետո եկավ մեկ այլ փուլ,  երբ չէին   հավատում, որ բլոգումս ես եմ գրում : Երկու կարծիք կար. կամ ես տարիքով         ավելի մեծ     եմ, կամ էլ իմ փոխարեն մեկ այլ մարդ է գրում : Մինչև հիմա այդպիսի կարծիքներ դեռ լսում եմ : Ես ինքս չեմ համարում, որ տարիքը կարող է ինչ-որ բանի համար արգելք լինել : Եթե ես դեռ այդքան էլ մեծ չեմ, դա չի նշանակում, որ ոչնչի հասնել չեմ կարող : Տարիքային սահմանափակում դնելը սխալ է, դա շատ է խանգարում : Փորձում եմ տարիքիս հետ կապված վատ մեկնաբանություններին ուշադրություն չդարձնել : Իսկ երբ ինձ ասում են, որ տարիքիս համեմատ բավականին լավ եմ գրում ՝ ինձ անկեղծ լավ եմ զգում :           

  • Մի քիչ շեղվենք հա: Այ հիմա Հայաստանում երիտասարդությունը ավելի ազատ է, քան օրինակ 10-20 տարի առաջ, դա նորմալ է, բայց հիմա  վերջին դեպքերի օրինակով`  աղջիկներ են կռվում, դպրոցականները չափից դուրս ազատ են պահում, մեծերի նկատմամբ հարգանքի մասին պատկերացումները աղավաղված են: Ինչ կասես քո սերնդի մասին? 
Ես միշտ երազել եմ 60-80-ականներում ծնված լինել: Ինձ հոգով այդ տարիների մարդ եմ համարում: Մի քիչ դժվար եմ ապրում 21րդ դարում, կարծես սխալ դարում ծնված լինեմ, շատ բաների հետ չեմ հարմարվում ու համակերպվում : Իմ սերունդը բավականին տարբեր է: Կան և քո նշած անբարոյականությունը, տգիտությունը, և նաև կա հակառակ կողմը: Ես ինքս հրաշալի ընկերներ ունեմ, ովքեր շատ գրագետ ու կարդացած են, կյանքի ռիթմով առաջ են շարժվում: Միայն մի խնդիր ունենք. ազատության մոլուցք կա: Դրա համար էլ վերացել է հարգանքը, դրա համար էլ աղջիկներն իրար են ծեծում ու հայհոյում: Մինչդեռ իրականում դա անբարոյականություն է: Եկեք մեզ սրբի տեղ չդնենք. բոլորս էլ հայհոյանքներ գիտենք : Սա մեզ, սակայն, արտոնություն չի տալիս աղբաման բերան ունենալու համար: Մեր սերունդը չի հասկանում, որ "սեքս" ու "պոռնո" բառերը օգտագործելը դեռ ազատամիտ լինելու նշան չէ: Ազատությունը մարդու ներսում է: Պետք չէ նրան ցուցադրական ինչ-որ քող սարքել: Ազատությունը "սեքս" բառը բարձր ասելը չէ, ազատությունը հայհոյելը չէ : Ազատությունը պետք չէ ինչ-որ բան անել կամ ցույց տալ: Ազատությունն ուղղակի զգալ է պետք: Կուզեմ սերունդս սա հասկանա: Հենց հասկացավ՝ մակարդակներս կբարձրանա, անբարոյականությունը կքչանա, սրբի կեղծ դիմակները կհանենք ու մեր սերունդով կհեղափոխենք ամենը դեպի լավը: 
  • Ինչպես ես պատկերացնում սիրելիիդ և քո առաջին հանդիպումը ? 
Կարևոր չէ, թե դա որտեղ է պատահում: Նման դեպքում, իմ կարծիքով, մեծ տեղ են զբաղեցնում աչքերը: Մի հայացք ես գցում անծանոթի վրա, աչքերդ հանդիպում են աչքերին ու դու զգում ես, որ դիմացինիդ աչքերը անհատակ են դառնում: Հետո աչքերի միջով կարծես ինչ-որ հոսանքի պես մի բան անցնի: Ուժեղ ձգողականություն: Հենց դա զգամ ու հենց զգամ, որ դիմացինիս աչքերոի հատակը չեմ կարողանում գտնել՝ կհասկանամ, որ կյանքումս ինչ-որ բան սկսում է փոխվել. սիրահարվում եմ: 
  • Կքննադատես այն աղջկան, ով առաջին իսկ  "կայծից", զգացումից այսպես ասած ոտքերը թուլանում են ու ինքը դառնում է միանգամից ընկերուհի` ոմն տղայի ? 
Պետք չէ ամեն մեկին սիրել: Պետք չէ սիրահարվել անարժաններին: Ասում են ."սիրտ է, չես հրամայի" , բայց իրականում պետք է բանականությունը սթափ պահել: Սերը չպիտի լինի հիվանդագին, սերը չպիտի վնասի ու դեմ գնա մարդուն: Իսկական սեր եմ համարում այն սերը, երբ սիրտն ու բանականությունը "համերաշխ" են, ոչ մի խանգարող բան չկա : Սրան հասնելու համար ժամանակ է հարկավոր: Ու կապ չունի տարիքային սահմանը: Ցանկացած տարիքում էլ դիմացինին ճանաչել է պետք: Ոտքերը թուլանալը կարող է առանց այն "կայծի" լինել, որը ես նշեցի: Այդ զգացմունքը ամեն մի բարետես երիտասարդի նկատմամբ չես զգում: Բայց այ ամեն բարետես արտաքին ունեցող երիտասարդի կողքով անցնելիս միգուցե ոտքերդ թուլանան: Սա կառավարել է պետք ու նաև պետք է հստակ տարբերել: