понедельник, 21 мая 2012 г.

Բողոք!

 Եկեք դուք ինձ բացատրեք, թե ինչի են մարդիկ նույն բաները սիրում, նույն խոսքերը ասում, նույն մարդու համար սարեր շրջում?  Էլի մի բան. ինչի են մարդիկ փոքրերին սահմանափակում? Փոքր եմ, է հետո? Գիտեմ չի կարելի ուրիշների հետ համեմատվել, բայց շատ դեպքերում դուք ինքներդ եք սկսում մարդկանց որակել, արժանիքներ վերագրել` նույն համեմատության սկզբունքով:
Դեռահասներ, դժվար տարիք, վատ շրջապատ.. և այդպես շարունակ. դրանք իմ մասին չեն: Ես ոչ մի բարդություններ չունեմ, չեմ ունեցել, հուսով եմ չեմ ունենա, բայց մարդիկ չգիտես ինչու մտածում են, որ եթե իմ տարիքի իմ նման մի աղջիկ գնաց կամրջից իրեն նետեց սիրո տոչորանքների կամ չգիտեմ ինչ -որ դժվարությունների պատճառով, ապա ես էլ իրա օրինակին պիտի հետևեմ, դրոշակը վերցնեմ ու առաջ դեպի կամուրջ: Շատ կուզենայի բոլոր մեծերին, ովքեր մտածում են, թե ես էլ եմ այդպիսի կամ այդպիսին պիտի դառնամ, հասկացնել, պատասխանել իրենց լեզվով, որ բոլոր մարդիկ, բոլոր աղջնյակները նույնը չեն, ուզեն էլ նույնը չեն կարող լինել: Ես իմ նման եմ մտածում, -ուհին` իրա նման ու պետք չի բոլորին խառնել, մի հատ ամբողջություն դարձնել: Նույնն էլ տղաներին է վերաբերվում: Մեկ-մեկ սկսում են չէ աղջիկներին առարկաների նման վերաբերվել, հատկապես վերաբերվում է իրենց մասին մեծ կարծիք ունեցող տղաներին: Գիտեմ իրանք շատ ձեր համար ոչ ընդունելի, անիմաստ քայլեր են անում, շատ են մեկ-մեկ զզվեցնում, բայց դուք էլի պակասը չեք: Մինչ այդ դուք այնքան եք տանջել իրանց, որ փորձում են փոխհատուցել դրանց դիմաց: Թե ասա ինչ եք տանջվում: Մեկի համար կսկսեն իրար ուտել: Նորմալ մարդիկ էլ են այդ պահերին քյարթական մոտիվներով խոսում, դրսևորում իրենց այդ միջավայրում, հետո էլ տանջվում, տոչորվում, թե ինչի չի Նա-ն իրա կողքին չէ:  Հերիք չի նույ զրույցները, նույն ձևերը ու ձևերը կրկնեք? Հերիք չի մարդկանց թերությունները երեսներով տալ, որ հասկանան, թե ինչ փոքր ու չնչին են ձեր ընտրած կատարյալների առաջ? Դրա համար էլ ուզում եմ սև քող ունենալ, որ հետևից նայեմ ու չնկատվեմ, որ չարախինդ ծիծաղով չծաղրեք, որ չտեսնեմ, թե ինչպես են մարդիկ իրար ոչնչացնում,  իջնում մինչև դիմացինի ոտքերը, հետո փորձում բարձրանալ, բայց ամեն անգամ գլխին հարվածում են, որ առաջխաղացում չունենա ու ինքը հավերժ էդտեղ մնումա, մինչև իրա "տերը" թուլանումա ու արդեն ուժ չի ունենում պարբերաբար խփելու համար: Էդպես կամաց-կամաց ինքը բարձրանումա, իսկ տերը իջնումա դեպի ոտքեր, ներքև ինչքան հնարավորա:
Մի քիչ էլ խոսամ անկապ ու քնեմ, վաղը էն  իրար նման օրերից մեկնա, որ երեխեքը հաշվիչներով զինվում են, գնում դասատուի դիմաց նստում ու սկսում աջակցել կիսամյակ հաշվելու գործում, մեկ-մեկ էլ եղնիկի աչքերը օգտագործում, որ 0.5 բալը ի օգուտ իրանց գնա:
Մարդիկ, մի օր դուք էլ կհասկանաք, որ ինչքան էլ ասել եք, որ տեսքը կարևոր չի ու հոգում եղածն է ձեր համար առաջնայինը, միշտ առաջնորդվել եք տեսքի թելադրանքով: Գեղեցիկ մռութիկ? վերջ դու անցնում ես կյանքի հաջորդ փուլ, դա էլ հեշտ կլինի, դու ունես բոլոր տվյալները: Խելք? դե հա խելքը մի քիչ կարևոր է, բայց երկրորդական է, այնպես որ սկսիր աշխատել հումորիդ ու էլի տեսքիդ վրա:
Վաղը դասի ենք, գնանք պարապենք, գլուխ ջան, թե չէ առաջնայինները ջախջապում են մեզ: