понедельник, 3 сентября 2012 г.

Լուռ մտքեր մարդկանց մասին

Մտքերը միշտ էլ վտանգավոր են եղել իմ համար: Միշտ մտածելեմ զգույշ, որ հանկարծ չիրականանա, մենակ ես իմանամ իմ մտքերի մասին ու իրենց պահեմ իմ մեջ..Երևի այն ժամանակ շատ էի անիմաստ մտածում:
Մարդկանց մասին? մտքեր?
Մարդիկ կետեր են, մեծ բազմության մեջ մտնող կետեր: Կետը կարող ես ջնջել թղթի վրայից, կարող ես կողքը ավելացնել նոր կետեր ու նրանց հավաքել մի մեծ շրջանակի մեջ` նրանք կդառնան խումբ: Ես էլ եմ կետ, դու էլ.. Մենք չենք տարբերվում իրարից: Մենք հավասար շառավիղներով կետեր ենք, միայն թե կետերը լինում են դատարկ, լինում են լուսավոր, լինում են կիսով չափ լցված կամ էլ ուղղակի առանց սահմանների կետեր:
Ամեն կետի ինչպիսին լինելը որոշում են շրջապատող կետերը, որովհետև ինքը չի կարողանում կողքից տեսնել իր մեջ  կատարվելիքը:
Թուղթը դա աշխարհն է, որտեղ կետերը` այսինքն մարդիկ ապրում են: Ամեն կետ ունի իր նմանակը, որը իր վնասվելու դեպքում  միշտ օգնում է վերականգնվել: Այդ նմանին ասում են "կես կետ": Նմանը անփոխարինելի է ու միակը...