понедельник, 10 сентября 2012 г.

Դեռ մարդ..

Մարդիկ խրատում են, օրենքներ կարդում իրար գլխի, հետո օրենքներին չհետևելու դեպքում ծեծում են իրար ֆիզիկապես կամ հոգեկան ծեծով, լռում են, չեն հասկանում իրար, էլի են ծեծում.......... Եվ ինչու? Որպես մարդ ունեմ իմ կարծիքը, որպես մարդ կարող եմ արտահայտել այն ու էլի որպես մարդ չեմ պատրաստվում ենթարկվել կարծիքների ճնշմանը: Միջավայրում գործող տարբեր մարդանման էակների պատճառով  դեռ որպես մարդ պահպանվածները սկսում են փոխել իրենց: Իրենք էլ են դառնում մարդանման, այնինչ որոշ ժամանակ առաջ մարդ էին, անկախ ու առանց իրենց մարդ զգացող մարդանմաններից կախվածության: Եթե փոխում ես էությունդ, փոխում ես մտքերդ ու դառնում ավելի լուսավոր, բայց մնում ես մարդ` սովորական մարդ: Չես փորձում ամեն մեկի մեջ կեղտ գտնել, ամեն մեկի նվաստացնել ու հետո դրանից հաճույք ստանալ: Հասկանալի է, որ մարդանմանները դրանով ինքնահաստատվում են, դառնում ավելի մանկամիտ: Ինչու մանկամիտ? Որովհետև փոքրերն են, որ դեռ չեն հասկանում, թե ինչպես է ստացվում, որ դիմացինին հեշտությամբ գցում են ու ծաղրում: