вторник, 5 июня 2012 г.

Բարև Ամառ!

Հունիսի 5-ն է արդեն:  Ինչ քիչ ժամանակ է անցել ամռանը շա~տ սպասող աշակերտի համար: Այդ 5 օրվա  բովանդակությունը խիստ բազմազան է ու այդ ակտիվությունը ինձ շա~տ է դուր գալիս:
Հունիսի 1. Երեխաների պաշտպանության միջազգային օր = երեխաներին ժպիտ պարգևելու օր
Հունիսի 2. Համերգ` բացառապես պարային համարներով` նվիրված վերը նշվածին
Հունիսի 3. Միստիկ նորություններ :/
Հունիսի 4. Վանաձորում բացօթյա ընթերցանության ֆլեշմոբ =  Մաթեմատիկայի բացօթյա պարապմունք :)
Հունիսի 5. Ադրենալինի կտրուկ աճ
Ահա ինչպես եմ ընկալում ամառվա առաջին 5 օրերը, որոնք երևի այս ամառ անմոռանալի կլինեն: Շա~տ պոզիտիվ եմ տրամադրված այս ամառ և ընդհանրապես ինչքան մոտենում էր դասերի ավարտը, այնքան ավելանում էր իմ մեջ ակտիվությունը, էներգիան, որը մղում է խենթ և ինձնից անսպասելի քայլերի, ադրենալինը, որը իրեն շատ ազատ է զգում  և դա կրում է շարունակական բնույթ: Հուսով եմ, որ միայն իմ մոտ չէ այդպես, այլ մարդկանց մեծամասնության մոտ:
Ուրեմն սիրելի ընթերցողներ ասեմ մի երկու հանգամանք, որոնք այսպես էներգիա են իմ մեջ ներարկել.
  • Առավոտյան սառը, բայց տաքանալ խոստացող օդը
  • Վառ կապույտ երկինքը, որը ամեն օր առաջինն է "Բարի լույս" ասում իմ դեռ երազում շրջող աչքերին
  • Աքաղաղը + ճնճղուկը, որոնց ձայները ամեն առավոտ զարթուցիչից արդյունավետ են լինում
  • Օրվա մեծ մասը քայլելը
  • Ամեն գրավիչ հմայք ստացող ամառային մրգերը, որոնց միայն նայելիս արդեն պատկերացնում ես պարունակվող վիտամինների քանակը :D
  • Վերջում կներեք, բայց պիտի ասեմ. Մաթեմատիկայի առաջադրանքներս :D