суббота, 10 декабря 2011 г.

Իմ սիրելի գովազդները (մաս 1)

Ներկայացնում եմ իմ սիրելի գովազդները, որոնք իմ համար ինչ-որ հաղորդման, ֆիլմի ընթացքում անտեղի ժամանակի կորուստներ չեն, այլ հաճելի պահեր: Գովազդում ամեն ինչն է կարևոր, քանի որ այն դիտում են միլիոնավոր մարդիկ, որոնց ճաշակները շատ տարբեր են: Եթե ձեր սիրած գովազդները չկան իմ ցուցակում, կարող եք մեկնաբանություններում ավելացնել դրանք: Հաճելի դիտում.




                                                                            

                                                                 

Մոտենում են Ծննդյան տոները, և շատանում են ամմանորյա հաղորդումները, ֆիլմերը և նաև գովազդները:           

                                       Ժպտացեք, նույնիսկ եթե կորցնում եք սիրելիին :Դ      
                                                                         
                                                             
                                                        Սիրուն բան չստացվեց :Դ
                                                                                    

                                        Երանի բոլոր ավտոտեսուչները այսպիսին լինեին
                                                                        
 Ժպտացեք ու կյանքը սիրեք.... Մի նյարդայնացեք անիմաստ ու տհաճ գովազդներից: Ես 1 - 4 տարեկանում  "ռեկլամին" "լեկլամ" էի ասում ու բոլորը ուրախանում էին իմ այդ մանկական լեզվի սայթաքման վրա: Հա ու մեկ էլ Վարդուհի Մարգարյան եթե չժպտացիր, կտխրեմ ու նույն վիճակում կլինեմ, որը հիմա քո մոտ է.. Ուզում ես?