пятница, 21 июня 2013 г.

Չէ, իրանց մոտ կարմիրը արգելված է

Ներկայացնում եմ գործի բերումով  իմ և 14-ամյա մի տղայի զրույց, որի երազանքն էր դառնալ օրենքով գող։ Հատվածը կլինի առանց իմ կողմից որևէ մեկնաբանության։


- Ինչո՞վ ես զբաղվում օրվա ընթացքում
-Դե, կինոներ եմ նայում, հետո տենց էլի
- Լավ, իսկ ո՞րն է վերջին ֆիլմը, որ նայել ես
-Բայեվիկ էր է մի հատ, որ անունն ասեմ հաստատ կհիշեք։ Բայց չեմ հիշում
-Ի՞նչ էր կատարվում այդ ֆիլմում
-Ոչ մի բան էլ չէր կատարվում։ Մենակ իրար էին տալիս
-Լավ, բա ո՞վ էր գլխավոր հերոսը
-Մի հատ ուժեղ տղա էր։ Ինքը սաղից ուժեղ էր ու բոլորը իրան "չեստ" էին տալիս
-Հաա։ Բա ֆիլմի ո՞ր մասը ամենաշատը դուր եկավ քեզ
-Դուրս եկա՞վ: Հա՛, հիշեցի։ Էն որ էտ գլխավոր հերոսը սենյակա մտնում, բոլորը կանգնում են, բայց մեկը կար, չկանգնեց ու էտ գլխավոր հերոսը ջղայնացավ, հարցրեց ինչի չկանգնեց։ Էն մյուսն էլ ասավ, որ ինքը ովա, որ "չեստ" տա իրան։ Էդպես, խոսալով չհասկացան իրար, սկսին խփել-մփել իրար։ Սենց սաղ արյուն էր... Վերջում պարզա էտ գլխավոր հերոսը էն մեկին գետնին հավասարեցրեց ու հաղթեց։ 
-Քեզ դու՞ր էր գալիս էտ կռիվների, արյունոտ կադրերի պահը։ Կուզեի՞ր էտ գլխավոր հերոսին նմանվել։
-Հա, բա ոնց չէր դուրս գալիս։ Հա, կուզեի իրան նմանվել։ 
-Իսկ, ինչո՞վ
-Դե էտ ուժով, միանգամից չբռնկվելով, լավնա էլի։
-Ինչ-որ քայլեր ձեռնարկու՞մ ես  իրան նմանվելու համար։
-Հա, "Бои без правил" եմ պարապում
-Ասեցիր, որ մի ժամանակ երազում էիր "օրենքով  գող"  դառնալու մասին։ Ինչի՞ հետ կանգնեցիր երազանքիցդ։
-Հա, մի ժամանակ հա, բայց հիմի չէ։ Դե իրանց մոտ կարմիրը արգելվածա, հետն էլ իրանք չեն կարող ամուսնանալ։ Իսկ ես պիտի ամուսնանամ։ 
-Շատ լավ, բացի ֆիլմեր դիտելուց ի՞նչ ես անում օրվա ընթացքում
-Հեչ մի բան էլ չեմ անում, էնա սաղ օրը կռիվների մեջ ենք։ 
-Վայ, ինչի՞ համար եք կռվում
-Դե սաղ էտ աղջկեքն են էլի, իրանց լավ չեն պահում, արդյունքում մենք ենք տուժում
-Դուք ինչի՞ եք տուժում
-Դե որ խելոք չեն պահում իրանց, ուրիշ տղաներն էլ լավ չեն խոսում, մենք էլ գնում ենք պաշտպանում ենք։ Էդպես չենք հասկանում իրար, կռիվա դառնում։
-Բա աղջիկներին չե՞ք հարցնում տեսնեք ինչի իրանց խելոք չեն պահում կամ մի հատ իրականությունը իմանաք։
-Դե ինչ իմանանք դրանցից, մեկա աղջկա խոսքը "ասնավանի" չի։
-Բա որ էդպես եք կարծում, ինչի՞ եք գնում այդ նույն աղջիկների համար կռվում
-Ա՛, շուն գել մեր աղջկեքն են, բա ի՞նչ անենք։